Gårdagen

Igår hade jag verkligen fullt upp, så jag hann inte blogga nå igår.

Dagen började med skola, och vi höll på med någonting hela tiden och hade inte många raster. Så då försvann tid till uppdatering...

Efter det åkte jag direkt till Valbo! Gick först och köpte en ny vinterjacka, sen stod jag och väntade på att Eric skulle börja. Var där med min syrra, Erika (som jag inte träffat på jätte länge) och Amanda. När Eric hade sjungit klart var det signerings dags! Stod en bra stund i kön men till slut så var det äntligen våran tur! Jag gav honom en CD med bilder från när han var i Furuvik och han blev jätte glad =) skit kul var det!!

Efter det åkte vi in till Gävle igen för att käka och sedan gå på bio. Och eftersom jag inte träffat Erika på ett tag så ville jag såklart umgås med henne så mycket som möjligt, så därav ingen uppdatering.

Vi kollade på "Breaking Dawn" och den var jätte dålig. Den föll mig inte alls i smaken och jag hatar filmerna mer och mer... De två första var skitbra, men de andra är bara skit. Men det är ju bara för att jag tycker att hon väljer fel kille ;)

Nu ska jag åka till Jädraås för att träffa min praktikhandledare! Var ju nästan... 5 veckor(?!) sedan jag var där så nu ska jag upp och hälsa på! Eller, de har typ julskyltning och då ska hon vara där med valparna som bara var en vecka när jag först träffade dem. Så det blir spännande!

Ha det bäst! //L.E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0