Ingen bloggning igår

Som ni säkert märkte så bloggade jag inte igår, och första anledningen var att jag hade annat att göra, och sen när jag väl skulle blogga så funkade inte min blogg. Det var andra gången det blev så, och det gick att gå ut på vilken annan blogg.se blogg som helst. Jätte skumt! Ska skicka till blogg.se och fråga varför det blir så, så kanske de vet och jan göra något åt saken.

Idag ska jag plugga... Sitter just nu i skolan och försöker få lite gjort, och det går faktiskt ganska bra! Förutom att jag just nu sitter och bloggar, men det är en annan femma ;)

Blev ingen träning med Al igår heller, eftersom han har en lös sko och inga brodd. Det har blivit väldigt halt nu så hovis måste komma ut senast den här veckan. Annars kan jag inte rida eller göra något alls med honom, och då blir han inte rolig att rida sen ;) Haha. Kompis har ju skor med brodd så jag har ju honom att rida på i alla fall =)

Nu ska jag fortsätta, ha det bra!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0