Lite mobilbloggning då!

Tänkte ta och skriva några rader innan jag somnar. Skulle egentligen ha sovit för länge sen, men vem har tid med det? ;)

Dagen har varit ganska härlig. Önskar dock att pollen hade nya dojjor så vi kunde träna... Är så sjukt träningssugen! Ska försöka höra med några i Storvik om att låna deras ridhus ca en gång i veckan, då jag inte vill låna ridskolans. Dels för att det jämt brukar är folk som rider där när jag är ledig och kan, men också för att man är så otroligt begränsad. Jag vill kunna antingen hoppa eller rida dressyr när jag rider, och kanske till och med löslongera. Vilket inte går om man använder ridskolans ridhus. Dressyr visst, men inte hoppa eller longera. Jag älskar verkligen ridskolans ridhus, men för säkerheten så är det lika bra med dessa regler.

Ska även försöka inskaffa en dressyrsadel. Det går liksom inte att träna dressyr med en hoppsadel, och rida barbacka varje dressyrpass funkar inte heller. Nä, efter jul blir det dressyrsadel som ska inhandlas!

Nu ska jag sova, godnatt!

//L.E


Kommentarer
Postat av: Ronja

Hej hej :D

Gud vad snygg blogg du har! :D Mkt rolig att läsa också ;) Skanar dig :( Tycker vi kan hitta på något någon dag :) <3

2011-12-08 @ 16:56:17
URL: http://tjugosjattedecember.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0