Mina Julklappar!

Tänkte visa vad jag fick i julklapp. Fick inte så mycket av det jag hade önskat mig, men lite julklappar hade mina föräldrar hittat på i alla fall! =)




  • Lila linne, från M&P (M&P = Mamma och Pappa)
  • Amigurumi bok, från M&P
  • Tagelarmband, från syrrans kille
  • Brads, från M&P
  • Pärlor, från M&P 
  • Objektiv till mobilen, från syrran
  • Grimma åt Al, från M&P
  • Stalltäcke åt Al, från M&P
  • Sockor, från Moster
  • Riders Care Kit, från syrran
  • Kosta Boda glas, från Moster
  • Värmefilt, från M&P
  • Kudde, från Moster

Det var det jag fick i julklapp, och pengar förståss. Fick ni något roligt i julklapp? =)

 Nu ska jag fixa lite, ha det bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0