Mörkret...

Mörkret faller väldigt snabbt nu för tiden, och många känner nog sig lite slöa och trötta. Jag gör det i alla fall!

Frågan är, vad ska man ta sig till när man känner så här? Jag har faktiskt ingen aning. Mitt tips är nog att göra saker medan det är ljust. Som att rida t.ex, det är ju svårt att göra på vardagarna medan det är ljust, så passa på när det är helg! Jag är dock dålig på att göra det, då jag känner att Al är mycket tryggare när det är mörkt ute. Konstigt nog, då jag kan tycka att det är lite otäckt när det är mörkt och det vimlar av varg här i kring. Istället så passar jag på att göra andra saker då, som att mocka.

Ett annat tips är att ha någonting att längta till. Jag är helt beroende av "Andra Avenyn" och genom att ha det som belöning när jag inte har någon lust till att gå ut, städa eller göra vad som helst, så blir man väldigt taggad till att göra de sakerna! Vissa har dock en tendens till att göra saker slarvigt då, men jag brukar ändå kunna göra det i lugn och ro. För tv:n står ju alltid kvar ;)

Vad har ni för tips när mörkret faller så här snabbt om dagarna? =)

//L.E

(bild från igår, när det snöade i Jädraås)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0