På väg hem

Nu är jag på väg hem från skolan. Har haft utvecklingssamtal så jag åker med mamma och pappa hem.

När jag kommer hem ska jag slöa lite, för sen blir det hoppträning! Har inte ridit på ett tag nu så det ska bli så skönt att äntligen få sitta på Al's rygg. Dock så känns det som att jag kommer få smaka på gruset i ridhuset, men vi får hoppas att den känslan inte stämmer ;)

Är lite smått irriterad på mig själv också... Jag har aldrig tid för att sitta vid datorn att blogga, och då blir det tråkiga mobilinlägg. Fast snart är det jullov och då blir det ändring!

Ska även försöka fixa en "juldesign" här på bloggen. Fast den blir bara tillfällig, från nästa vecka fram till jul =) sen byter jag tillbaka till den jag har ;)

Ha det bäst, hörs!

//L.E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0