Sitter på bussen!

Yes, nu sitter jag på bussen på väg ner till Stockholm! Ska åka till Stockholm Hundmässa och det ska verkligen bli roligt =)

Eftersom jag åker med skolan så är det gratis, och det är första gången jag åker dit. Skulle egentligen ha åkt förra året också, men då blev jag ju så sjuk och fick ju inte rida på ett tag heller... Usch, vill aldrig vara med om det igen!

I alla fall så kommer jag nog att fota en massa bilder, som jag nog kommer att bjuda på sen =) har inte suttit så mycket vid datorn nu på slutet, så därav inga bildinlägg. Men ska försöka få lite tid till det i morgon!

Nu ska jag nog försöka sova lite, ha det bäst! Hörs senare ;)

//L.E

(min underbara vovve, när vi tränar lite tricks)


Kommentarer
Postat av: Ronja

Sv; Tack! =) Haha aa skulle vara jätte roligt! =D Nja jag slutade typ rida där jag hjälpte till.. Det blev dressyr hela tiden så fort jag kom tyckte hon att jag skulle rida dressyr och jag och hästen passade inte bra ihop heller satt jag slutade rida där för ett tag sen. =P Men jag letar efter någon häst jag kan hjälpa till att rida ngra ggr i veckan iaf. =)

2011-12-10 @ 12:57:34
URL: http://tjugosjattedecember.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0