Valpsugen...

Jag är så fruktansvärt valpsugen så det heter duga! Blev ju mycket bättre när man åkte och kollade på valpar idag...

Som jag skrev tidigare så åkte jag till Jädraås och kollade på valparna som föddes under min praktik, och jisses så söta de var! Och stora. Dem har vuxit jätte mycket och ändrat färg. De som var vita med svarta fläckar var typ gråa nu med fläckar =) Skitsöta i alla fall!

Är grymt sugen på att skaffa en slädhund, men vi har bestämt att vänta till nästa år. Jag ska försöka köra lite mer hund först, så får vi se hur mitt intresse utvecklas. Blir det så att jag skaffar valp så blir det nog min 18års present till mig själv, och antagligen en Alaskan Malamute. Är helt såld på dem! Självklart skulle jag vilja ha en Alaska Huskey också, men eftersom jag är intresserad utav utställning och lite andra grenar så passar ju renrasigt bäst. Dessutom så har jag inte tid för en valp nu, utan det är bättre att ha på sommaren och sommarlovet. Eftersom den första tiden är ganska viktig =)

Nu ska jag fixa lite inlägg! Ha det bäst =)


(Googlebild)
En Alaskan Malamute! Min drömhund♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0