Vinter? Vart då?!

Nu är jag trött på det här, vill ju ha snö!! Typ nyss!! Haha, lite överdrift men ändå ;)

Just nu blåser det som sjutton ute, och inte en enda skymt av någon snöflinga. Det är is och fruktansvärt halt ute, så när jag red idag höll vi på och halka omkull. Broddarna har slitits ner pga att det inte är någon snö, men det känns ändå inte värt att sätta i nya förrän kall graderna kommer. För isen har snart tinat bort...

I alla fall så är jag i valet och kvalet om vad jag ska göra med julpengarna som jag fick. Ska jag köpa dressyrsadel? I sådana fall, vilken dressyrsadel? Ska jag spara till en ny dator? Ska jag köpa det eller kanske det? Ja jag vet helt enkelt inte! Jag vill jätte gärna ha en dressyrsadel, men då måste jag lägga ut alla pengar som jag har och sen har jag inte pengar på en månad. Känns lite sisådär om man säger så... Någon som har tips på en dressyrsadel passande Haflinger? Hör gärna av er i sådana fall! =)

Nu ska jag ta och sova, så jag orkar upp i morgon ;) Haha, godnatt med er!

// L.E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0