Globen shoppingen!

Tänkte visa lite bilder på det som inhandlades under SIHS! Blev faktiskt inte så himla mycket handlat i år, hade trott att jag skulle få med mig några grejer till hem...


Vintertäcke åt Al från "Nisch Häst", Undertäcke åt Al från "Sjöhagen Wear", Schabrak åt Kompis från "Charlies", Stallboken, Lädertvål, Ridhandskar och ett ridreflextäcke åt Al och Kompis från "Horze"!

Ridhandskar av märket "Roeckl"
Sjukt sköna och varma, och jag behövde verkligen nya handskar då mina är väldigt trasiga...

Stallboken och lädertvål

Lädertvålen kommer från "Veredus" och vann Hippsons test av olika lädertvål! Så det kommer bli spännande att testa den =)

Schabrak åt Kompis! Fyndade det för ett riktigt bra pris måste jag säga! Ynka 100:- =)

Det var allt som blev köpt. Dock så fick jag reflextäcket av mamma och pappa då det är en säkehets grej =) Sen så köpte syrran ett schabrak till mig men det kommer på posten sen. Så nu längtar jag som satan! ;D

Nu ska jag fixa stallet, hörs!



Kommentarer
Postat av: Jessica

Svar på kommentar:

Okej, håll utkik på bloggen för resultat ifrån tävlingen.



Tack för din kommentar!

Kram

2011-12-04 @ 12:23:28
URL: http://mylifebyjessica.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0