På väg till SIHS!

Yes, nu är vi äntligen på väg till Stockholm International Horse Show! Längtar efter det varje år och nu är det alltså äntligen dags igen =)

Men varför längtar man så otroligt mycket då? Jo, jag längtar verkligen efter allt! Stämningen, spänningen och såklart massor utav shopping! Dock så finns det ju nackdelar med själva mässan, och det är ju att det är så himla trångt. Dessutom så är jag så bortskämd med Falsterbo så jag brukar inte hitta det jag verkligen vill ha... Men samtidigt så är SIHS mysigare än Falsterbo, eftersom det börjar närma sig jul och föreställningarna brukar vara helt underbara! Vad som står på dagens program kommer senare ;) Nu ska jag ta och sova lite, har varit vaken sen 04.15 så jag får passa på medan jag kan! Ha det bäst!

//L.E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0