Välkommen till TLOL!

Nu kör vi igen! Ny blogg, ny design och ny inrikting! Den här bloggen kommer handla om min vardag, men mest foto. Jag hoppas verkligen på den här bloggen nu! =D

Angående bloggnamnet så står TLOL för "The Life of Linda". Alltså kommer bloggen handla om hela mitt liv, och inte bara hästarna. Jag kände att det blev för svårt att endast driva en hästblogg, då jag är intresserad utav de flesta djur som finns så nu kommer jag kunna uppdatera mer nu när jag skriver om min vardag. Dessutom så kände jag att jag ville visa mina andra foton, och inte bara på hästarna, så då fick det bli så här!

Hoppas att ni vill följa min blogg, för jag ska verkligen försöka satsa på den här nu! =)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0