Förändringar

Godmorgon allihopa! Allt bra? =)

Idag kommer jag ha en hel del att göra. Som alla andra dagar vill säga... Först ska jag försöka gräva lite med grävaggregatet på traktorn, sedan tvätta bilen. Efter det ska jag inte till Sandviken och gå på marknad med syrran, och efter det blir det myskväll med familjen!

Där emellan ska jag försöka hinna med och hålla på med hästarna också... Båda två har tappat en varsin sko, så jag kan inte rida. Men borsta och snygga till dem kan jag ju =)

Igår var jag ju som sagt upp till min praktik (Hundspann i Jädraås), och vet ni, nu tänker jag trots allt avslöja vad det är jag håller på med ute. Jag håller på med ett hundrum och om fyra veckor kommer min underbara Alaskan Husky valp hem hit! Jag kommer även att få hem en till hund som då kommer vara 10 månader. Förstår ni hur kul det är?!

Bloggen kommer inte ändras något på grund av det här, utan det blir fortfarande häst eftersom det också är mitt liv. Dock så kommer jag inte satsa lika mycket på häst längre, då jag känner att jag inte kommer någonstans där... Jag är ingen tävlingsmänniska, utan det gör jag mest för skojs skull. Jag har dock lovat mig själv att starta Al i dressyr och det ska jag göra. Ska också försöka starta LB i hoppning, men sen är jag överårig på ponny. Vet inte om han ska klassas upp till storhäst. Han skulle verkligen inte ha något problem med höjden på hindrena, men i dressyren kan det nog bli svårt... Det är ett problem som vi får lösa sen! =)

Ett ganska rörigt inlägg, men jag kände att ni behövde få veta hur det ligger till. Uppdateringen ska jag försöka förbättra, och snart kommer jag att berätta en till ganska stor grej. Men den väntar vi med till på måndag!

Avslutar med en bild på lilla valpen! Ha det bäst!

Fina lilla Fenja ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0