Jobbar och sliter!

Ja det är faktiskt det jag roar mig med om dagarna! Även om det är lov, så måste det göras ;)

På hästfronten står det dock ganska still... Jag har varit jätte förkyld och har inte kunnat rida. Men nu är jag frisk och ska försöka ta tag i det! Fast vädret hade gärna fått vara bättre...

Nu undrar ni säkert vad det är jag gör om dagarna? Jo jag håller på och renoverar mitt gamla "kanin och lamm rum"! Ska täta och måla om där inne så det blir snyggt och användbart. Dock så kommer jag inte att ha kaniner eller lamm därinne, utan ett annat djurslag. Men mer om det när rummet är färdigt! ;)

Nu ska jag fortsätta! Ha det bäst!

// L.E

(Tur att man har sällskap när man håller på och fixar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0