Usch, fy och blä!

Ja så skulle man väl kunna beskriva hur jag känner just nu... Bärplockningen igår gjorde ju inte det hela bättre heller.
 
Igår gick jag, syrran, Lassie och Fenja ut i skogen och skulle plocka svamp och bär. Det slutade med att det endast blev blåbär i korgen, eller plastlådan i det här fallet.
 
Både syrran, jag och hundarna njöt av att spendera en del av kvällen i skogen, och vädret var ju bara att hurra för! Även om jag var otroligt förkyld redan då, så kändes det underbart =)
 
På hemvägen möttes vi av en förvirrad hund, som inte ville vara ensam i hundgården. Tigris hade kommit ut på något sätt, så nu blir det att skaffa dörr till hundrummet så man kan stänha in henne...
 
Idag har jag mycket att göra, även fast jag är sjuk. Vila få man göra sen, om man har tid! Haha, ha det bäst i alla fall =)
 
(Bild från gårdagen, tagen med iPhone 4)
Mina fina
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0