Förkyld...

Som ni har märkt så har uppdateringen varit väldigt dålig den här veckan, och anledningen är helt enkelt att jag varit sjuk och inte haft något att skriva om.

Jag skrev ju även i lördags att jag är utan dator, och mitt huvud är verkligen fullt med idéer på olika slags inlägg, men utan dator går det ju inte... Ni får helt enkelt räkna med dålig uppdatering och tråkiga inlägg framöver.

Jo jag skrev ju aldrig hur det gick i Stockholm heller! Det gick väl sisådär... De hade endast MW (medium wide) inne, och den passade inte alls i vidden. Så tjejen som värmer om sadlarna skulle ha kollat i måndags om den gick att värma om så mycket, men än har jag inte hört någonting. Men vi får hoppas att den passar, för det var verkligen super snygga och sköna sadlar! Om inte så blir det en billigare sadel, och lite pengar över till dator. Dock så har jag inte råd med datorn utan att köpa sadeln, utan det fattas några tusenlappar... Men men, vi får se hur det blir! =)

Ha det bäst // L.E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0