Godnatt!

Är riktigt, riktigt trött nu. Började ju dagen med en kort promenad i det härliga vädret, och sedan gick jag hem och hämtade kameran och gick sedan ut igen. Blev en hel del bilder på min vackra vän!

Efter det så hörde min kompis Amanda av sig, och vela också hänga med ut på promenad. Så jag och Lassie åkte dit, och det blev en promenad på ca 1 timme och en kvart. Även där blev det en hel del bilder, men ni får dem i morgon. Då PS har krånglat hela kvällen, och jag har inte fått igång det förrän nu! Så i morgon kommer ni nog få bättre uppdatering med massor av bilder =)

Nu ska jag gå och lägga mig, så jag förhoppningsvis är lika pigg i morgonbitti som jag var i morse ;) Ha det bäst!
image description
Min vackra vän♥ (Obs. mobilbild)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0