Fyrverkeri !

Idag har jag inte gjort speciellt mycket, men ändå så har det hänt saker hela tiden.

När jag slutade skolan så åkte vi och kollade efter ett par nya skor, men jag hittade inga i min storlek. Väldigt trist, då det fanns sjukt snygga skor!

Efter det åkte vi och handlade lite mat och såna tråkiga saker ;) Sen bar det iväg till "Lantmanna" för att handla hästmat! Mycket roligare måste jag säga ;)

Sedan åkte vi hem och åt, för att sedan åka in till Sandviken för att kolla på fyrverkeriet som Sandvik hade. Sandvik firade 150 år idag, så det var ett jäkla fyrverkeri måste jag säga! Dock så chansade jag med objektiv, och tog helt fel... Skulle inte ha tagit mitt Sigma 70-200mm, då startpunkten blev på tok för nära! Aja, man lär sig av sina misstag =)

Tänkte i alla fall bjuda på en bild, men fler kommer någon annan dag! Ha det bäst =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0