Hoppträning!

Har nyss kommit hem efter att ha varit på hoppträning. Är riktigt nöjd med den trots allt =)

I början var Al riktigt slö, och reagerade ytterst lite på mina skänklar. Kom in fel på en kombination så jag tog ett varv runt fyrkantspåret, och rappade till honom en gång på rumpan. Han svarade snabbt med en rejäl bakut spark, och det var faktiskt nära att jag hamnade på backen. Men som tur var så gjorde han det bara en gång, så jag lyckades kravla mig upp igen ;) Resten av lektionen skötte han sig kanon!

Funderar på om jag vågar visa videon, dock så blev det med mobilen men det funkar nog =) Bjuder i alla fall på en print från en film som filmades nyss ;) Ha det bäst!!

// L.E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0