Lite uppdatering!

Blev ju ingen uppdatering igår, så vi tar det nu istället =)

Igår vaknade jag först runt halv nio, men somnade om och vaknade halv elva(!). Blir faktiskt lite trött på mig själv när jag sover så himla länge... Men jag tror knappast att det bara är jag som vänder lite på dygnet under loven? Grymt trökigt vissa gånger är det i alla fall!

När jag väl hade kommit upp smsade jag Sanna, då vi hade bestämt att hon och hennes syrra skulle komma hit. Vilket de också gjorde! =) Vi gjorde väl kanske inte så där jätte mycket, men trevligt hade vi i alla fall!

Efter det gick jag ut och red lite på Alle. Han var jätte duktig, trots att det blåste hur mycket som helst. Men efter gårdagens ridpass har jag bestämt mig, det blir en dressyrsadel åt honom. Antagligen en Tekna, då den ska passa till honom. Men jag måste prova den först =)

Idag har jag inte gjort mycket... Men snart ska vi åka in till Gävle och gå på bio! Det blir "The Stig-Helmer Story"! =D Älskar alla dem tidigare filmerna, så jag har verkligen stora förväntningar på denna. Någon mer som gillar filmerna? Och vad har ni tyckt om denna? =)

Nu ska jag fixa klart mig, ha det bäst!

// L.E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0