Sitter i skolan...

Ja, jag sitter nu i skolan och ska redovisa "min" författare i morgon. Vet ni hur mycket jag har gjort? Inte ett skit tydligen... Skrev ganska mycket förra veckan, men nu när jag kollade mitt USB-minne så fanns det inte. Så nu är det bara att börja om! Fml...

Ikväll är det hoppträning med Al, och jag är taggad till tusen! Han går verkligen som en klocka nu, och jag har redan planerat in en del tävlingar. Den första blir antagligen i Högbo den 18. Bli nog bara en LC, då de inte hade någon LD. Men det är skönt att börja med endast en klass tycker jag, men det var ju ändå lite synd att det inte fanns LD. Eftersom det var ett tag sen vi hoppade LC... Men som de känns nu så klarar vi det! =D

Kompis gör inte så mycket för tillfället, vilket är synd då han verkligen är fräsch och fin! Men jag ska börja skritta lite på honom i alla fall. Så han kan hänga med på lite uteritter med kompisar och så =)

Nu blir det väl att jobba vidare då... Ha det bra!

(Bild från när vi vann KM)
Riktigt så här grym är vi nog inte riktigt än, men vi ska försöka att nolla i alla fall!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0