Jobbiga dagar...

Ja det har hänt lite sedan sist måste jag säga, både bra och mindre bra...
 
Allt började ju med att Picasso (mitt marsvin) dog, och sedan började jakten på ett nytt. Eftersom mitt andra marsvin Fenrik behövde sällskap. Åkte runt på olika Zoo-affärer och kollade på hemsidor, men det fanns endast honor...
 
Så då hörde jag med min kära vän Amanda om hon inte ville para sin hona med Fenrik, men då fick hon en bättre idé! Hennes förra hona som hon hade tillsammans med uppfödaren skulle säljas, och skulle ha bara en kull till. Så då fick hon flytta hem hit! Så nu hoppas vi på att det kommer en hane och minst en hona i kullen.

Samma kväll som Lina (marsvinet) kom, det vill säga lördag kväll, så fastnade Fenja så olyckligt att hon lära åka till veterinär. Vi var vid veterinären vid 12 och hemma vid 3... Fem sår blev sydda, sedan hade hon några små sår. Så nu är det tratt som gäller, och två olika mediciner.
 
Ja det där var väl min helg. Kommer knappt ha tid för att rida nu i 10 dagar framåt, då jag måste ha koll på Fenja 24/7... Men pappa har lovat att vara hundvakt när han är ledig, så nån dag ska jag nog kunna rida.
 
Nu ska jag sova, så får vi se när nästa bloggning blir. Nu ska dessutom appen fungera, så det återstår väl att se. Ha det bäst i alla fall!
 
Min fina bebis! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0