Trött...

Nu är jag verkligen trött och dessutom förkyld. Men jag ska inte tycka synd om mig själv, utan alla tankarna går till mitt älskade marsvin Picasso... Han är väldigt sjuk, och jag vet inte om det finns så mycket att göra mer än att vänta och se hur det går... Usch vad jag mår illa av det här! Det positiva är att han äter och är hyffsat pigg, så jag hoppas verkligen att han blir bra!
 
Idag har det inte hänt så mycket... Lagade ponnyernas hage, men en timme senare så hade de gått tillbaka till andra hagen igen. Så nu får de gå så.
 
Annars så har jag fixat på datorn och börjat stänga en ny hage åt fölisarna.
 
Nu ska jag ge Picasso sin medicin, sedan blir det nog sängen... Godnatt!
Piccen ca 6 veckor ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0