God morgon!

Även idag skiner solen, men det blåser som sjutton...

Planeringen för idag är att rida Al på åkern, då snön i stort sett har tinat bort helt! Så skön =) Vet inte riktigt hur hårt det blir, men syrran ska eventuellt fota i alla fall. Så då blir det lite nya bilder på oss också, härligt!

När jag ändå pratar om bilder, så var faktiskt jag och Al iväg och tävlade i Högbo för någon helg sedan, och då blev det ju lite bilder som jag tänkte bjuda på under dagen. Tävlingen gick jätte bra också, och vi satte faktiskt en nolla i LC! Dock två tidsfel, men det var det många som fick. Jag är såklart jätte nöjd =)

Nu ska jag fixa lite tidsinställda "bildinlägg", sedan ut och börja fixa! Orkar inte vänta med bilderna från Högbo, så det kommer ett inlägg med dem alldeles strax! =) Ha det bäst!


Bild från när Amanda och jag var på promenad i söndags!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0