Lördag

Hejsan, hur har eran lördag varit? =)

Min lördag har varit helt okej! Vaknade kl. 07.30, och gick ut till stallet vid 8 för att släppa ut hästarna. Riktigt skönt att kliva upp tidigt trots att det var lördag. Är ju på praktik nu, så jag går i vanliga fall upp 05.30... Så då tycker jag att halv 8 är sovmorgon, haha.

Resten av dagen har jag inte gjort mycket... Haft väldigt ont i magen, så jag har knappt kunnat göra något. Mockat och fixat i stallet har jag gjort i alla fall, dock ingen ridning. Hoppas att jag mår bättre i morgon, så jag kan rida lite på Kompis och kanske tömköra Al =)

Nu ska jag faktiskt fixa några inlägg, och sedan blir det mysa lite med familjen! Ha det bäst!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0