Uppdateringen suger...

Som rubriken lyder, uppdateringen här på bloggen suger verkligen... Anledningarna är många och jag tänker inte dra dem. Utan jag skriver ett inlägg nu om dagen, så får vi se när nästa uppdatering blir! =)

Idag har jag longerat min lilla shettis, duschat henne, longerat Al och spolat av honom. Sedan har jag gjort mat och kladdkaka! En ganska okej dag alltså, fast jag längtar som satan till måndag.. Då är det nämligen praktik igen! Älskar verkligen min praktikplats, och jag lovar att bjuda på bilder när jag har tid =)

Nu blir det att fortsätta kolla på Melodifestivalen! Tur att Eric är med och visar vart skåpet ska stå ;)

// L.E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0