Dags att säga hej då?

Ja det är frågan nu, ska vi säga hej då till bloggen? Som det ser ut nu, så lutar det åt det hållet faktiskt...
 
Jag har aldrig känt att jag velat avsluta någon blogg, min första har jag inte avlutat än utan jag bara bytte då jag ville prova ha en hästblogg, sedan blev jag tvungen att ta bort den (motvilligt, då jag verkligen tyckte om den) och startade istället denna som passar mig mycket bättre. Men nu känns det faktiskt som att slutet närmar sig för mitt bloggande, lite tråkigt måste jag erkänna, men samtidigt så känns det okej.
 
Jag tror dessutom inte att det är många som följer bloggen, då jag finns både på Facebook och på Dayviews. Bloggen känns liksom överflödig på något vis, och som ni märker så har det varit usel uppdatering här på sistone, och självklart så finns det anledningar till detta...
 
Först och främst så är det för att jag jobbat, och har gjort allt för att hinna med alla djuren här hemma innan jag åker till nästa gäng och hjälper till vid mjölkning.
 
Sedan så har lusten helt enkelt försvunnit, visst mobilbloggning är ett alternativ men då måste man ha riktigt bra mottagning, vilket man inte har mitt ute i skogen...
 
Här har ni mina tankar just nu, och jag vet inte om jag ska komma tillbaka och skriva lite då och då, eller om vi helt enkelt ska säga hej då här och nu...?
 
Jag vill i alla fall tacka alla som har läst min blogg, det är tack vare er som jag tagit mig tid till att blogga! Nu får vi se om det blir något mer, men jag flikar nog in här med svar på hur det blir när jag bestämt mig =)
 
Ha det bäst!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0