Gårdagen...

Blev ingen vidare uppdatering igår, och allt har ju sina anledningar.
 
Fick i alla fall en ganska tråkig kommentar igår och det förstörde hela min dag, och jag har inte haft någon lust med någonting tack vare det... Vet inte hur det kommer bli med det som jag hade tänkt göra med ponnyerna nästa månad nu heller, för jag har ingen lust längre.
 
Det som skulle hända var i alla fall att jag hade tänkt vara med på KM med både Al och Kompis, men efter gårdagens kommentar så har jag ingen lust alls... Vill inte...
 
Vi får se hur det blir, nu ska jag göra något annat än att sitta här. Även om det är väldigt lockande, då regnet öser ner... Men det får bli fix i stallet ännu en dag istället! Ha det bäst!

Du är min bästa vän, och att få en sån kommentar gör så fuktansvärt ont... Jag älskar ju dig
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0