Gårdagen

Igår blev det inte så mycket gjort här hemma för mig tyvärr, men vi tar igen det idag istället!
 
Blev inte så mycket bloggning igår heller, men vi var i alla fall till Valbo jag och syrran. Dock så blev det ingen hjälm köpt, då jag tyckte de som var snygga var för plastiga och påminnde om gamla cyckelhjälmar som man hade förr... Nä usch! Köpte benlindor i alla fall, och ett satinband på Panduro som jag ska fläta ett pannband med sen.
 
Efter Valbo så fikade vi lite med mamma och pappa, då mamma hade gjort sockekaka. Mums! Och efter det gick jag och syrran ut och fixade Al inför lite fotografering! Så jag bjuder nog på bilder lite senare =)

Nu ska jag fixa med hästarna och en massa annat, ha det bäst! Ni får ett smakprov från gårdagens fotografering ;)

Utsikten över åkrarna, underbart!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0