Gårdagen

Skrev inte så mycket om vad jag gjorde igår, fast det är inte så konstigt. Jag gjorde ju faktiskt ingenting...
 
Satt inne nästan hela dagen bara för att fixa med filmen jag la upp, och sedan gick jag en sväng med hundarna. Det var verkligen ingen smart idé att ta alla samtidigt, för de var helt crazy! Lassie är det inga problem med, hon håller sig på max 20m avstånd medan de andra drar järnet och kommer när det passar dem... Så hädanefter blir det en hund i taget, eller en av dårarna tillsammans med Lassie som jag brukar.
 
Fenja har ju mest varit hemma på gården och sprungit, och det funkar jätte bra. Jag har försökt undvikit kopplet så mycket som möjlig, bara för att hon ska gå vid mig lös. Men efter gårdagen så blir det mera träning på att vara lös i skogen, för där fungerade det inte alls...
 
Ska försöka ta lite bilder på henne idag, för hon har ju väx lite sedan sist jag fotade henne. Fast nu har hon stannat på höjden, och växer bara på längden och bredden. Haha, hon kommer se ut som en stor tax om hon inte fortsätter på höjden ;)
 
Bjuder på en bild på Fenja som är tagen för ca en månad sedan, ha det bäst!

Fenja 5 månader
 


Kommentarer
Postat av: Ronja

Sv: Ja lika för mig blev lite extra just inatt. Nej inte jag heller. Jag vet inte det är riktigt orätvist att dom försvan så tidigt. Ja jag kan förstå det, jag önskar att jag stannat hemma då när hon gjorde illa sig. Hade jag varit hemma kanske hon aldrig hade gjort illa sig... Tack. Otto var verkligen världens finaste ponny, du gjorde ett riktigt bra jobb med honom! Ni passade så perfekt ihop. <3

2012-09-12 @ 10:34:23
URL: http://nothinatall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0