Löslongering Kompis

Även Kompis fick bli löslongerad idag, även fast tömkörning stod på schemat egentligen...
 
Tycker att det gick okej att löslongera Kompis idag. Han vela helst stå i mitten med mig och käka godis, så hädanefter blir det inge godis åt honom! Han bet mig nämligen i läppen när han skulle "pussa" mig, han blev lite väl ivrig så då råkade det bli så. Så nu är det färdig matat med godis! Har i och för sig inte matat han med så mycket godis, då jag vet att han bli knäpp när han få ur handen....
 
Annars så tycket jag att han skötte sig bra när han väl började jobba. Arbetade i en låg och fin form stundtals, och den ökade traven var kanon!
 
Bjuder på några bilder även här, sedan blir det sova. Ha det bäst =)






Min fina gammel-gubbe
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0