Mitt nya liv

Idag börjar mitt nya liv, och det känns riktigt skönt!
 
Jag är trött på att vara den jag är och vill göra en förändring. Jag ska börja träna ordentligt, det vill säga promenader med hundarna, rida och träna alla hästarna som ska tränas och sedan försöka hinna gymma och simma. Jag kommer självklart att vara med vänner, men med de som jag verkligen vill vara med och som jag mår bra av att vara med!
 
Djuren kommer att gå i första hand, men vem säger att det betyder att man inte kan vara med sina underbara vänner? Jo det har jag gjort väldigt länge nu! Slut med det, och använd istället hela dagen till att ha roligt! Istället för att vänta till kvällen med att gå ut i stallet och fixa.
 
Jag tror att det här kommer bli bra, för jag orkar inte med mitt gamla liv längre...

Kommentarer
Postat av: Mieke

Låter kanon :) och man ska bara umgås med människor man tycker om :) ska vi ha loppis på tisdag em/ kväll så hinner vi annonsera lite innan oxå Kramiz

2012-09-12 @ 12:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0