Promenix med L & T !

Som avslutning på dagen tog jag en promenix med mina två damer, nämligen Lassie och Tigris!
 
Det var riktigt skönt att ta en promenad, och det blev drygt 3,5km. Lassie fick gå lös större delen av promenaden medan Tigris fick vara kopplad... Till slut släppte jag henne, vilket jag ångrar. Hon stack givetvis, och kom när det passade henne... Så himla drygt! Men vi får fortsätta jobba på det. När hon väl kommer så går hon jätte fint bredvid mig, och är så himla duktig på att gå fot! Men hon måste alltid göra rus innan, och det irriterar mig då jag vill kunna åka ut på en tävling med henne utan att hon sticker... Aja, bara att träna på =)
 
Fenja fick vara hemma idag, men det är bra träning för henne. Så att en av hundarna där ute kan vara ensam i alla fall, haha ;)
 

You're crazy, but that's why I love you
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0