Tömkörning med Spirit

Idag blev det tömkörning med Spirit, och det gick mycket bättre än gårdagen.
 
När jag packat ihop allt och gick till deras hage så glömde jag såklart tränset i stallet, men sedan tänkte jag, äsch vi provar i grimma! Det kan ju inte bli värre än att han inte lyssnar, och då får jag väl gå upp och hämta tränset då. Men faktiskt så behövdes inte det, utan han var så snäll så och förstod ganska tidigt vad jag menade =)

Körde bara skritt och lite trav, då det är lite trångt och jag hinner inte med att springa med i hans galopp. Men han jobbade på i en hyffsad fin form, trots att det var första gången utan träns!
 
I morgon blir det vila för honom, då det tydligen ska bli oväder här.

Finaste Spirit! Han är så himla vacker, och den där blicken... Ja den är det inte många som kan slå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0