Tråkigt mobilinlägg...

Idag har jag fixat med lite allt möjligt, och vilket underbart väder vi har haft några dagar nu! Det gillas =D

Dagen började med att jag gjorde en hylla till garderoben. Så nu får även täcken plats där =)

Sedan blev det tömkörning och löslongering i rundcorallen med Al! I början vela han tränga sig inåt mot mig, men sedan gick han jätte fint i tömmarna =) Galoppen satt verkligen perfekt, och han jobbade med glädje!

Efter lite tömkörning så fick han jobba löst, och det uppskattades inte alls. Han tänkte hoppa ut ur rundcorallen (som han gjorde för nån dag sedan), men då skrek jag och då såg han att det var en tråd till nu, så då gav han sig. Sedan jobbade han riktigt dåligt... Traven funkade bra, men galoppen var hemsk! Där behöver han verkligen jobba mer. Konstigt nog så går han sämre lös än när han tömkörs, han tappar liksom energin när han är lös och orkar inte bära upp sig på samma sätt. Så det ska vi jobba på! =)

Efter arbetet fick Al sig en dusch, och det behövdes... Han blev jättefin i pälsen, mjuk och glansig! =) Så det schampot ska vi ha fler gånger!

När han väl hade torkat fick han inviga sitt nya regntäcke, och det passade perfekt! Men jag chansar på att det är trasigt i morgon, då han är expert på att ha sönder sina täcken ;)

Nu blir det sängen, har bladat reklam fram till nu så godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0