Trött på Blogg.se...

(Det här inlägget skulle ha publicerats igår, men blogg.se ville tydligen jävlas ännu mer med mig!)
 
Börjar bli riktigt trött på blogg.se nu. Anledningen till det är att texten längst ner på inläggen har försvunnit, det vill säga tiden och datumet inlägget publicerades och även "knappen" för att komma till kommentarerna... Och de har försvunnit utan att jag ens har rört kodmallen eller stilmallen!
 
Hur jag ska få tillbaka det vet jag inte, och helt ärligt så har jag inte tid att sitta och fixa det heller... Så ni får räkna med fortsatt dålig uppdatering, för nu är jag lite små sur över detta...
 
Kan ni se texten längst ner på inlägget? Om ni gör det så kommentera gärna det, så ska jag skicka till Blogg.se och se om de kan lösa det.
 
Ha det bäst i alla fall!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0