Bus på åkern 15/8 -13

 Här kommer lite bilder på hundarna när de busar på åkern här hemma <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra SG

så fina bilder :)

2013-08-21 @ 09:26:03
URL: http://sategu.blogg.se
Postat av: Anna

Hej! Hittade hit när jag sökte på Al på google. Red honom några gånger 2008-2009 nångång, när han stod på GFRK. Visste inte alls att han hade haft sådana problem, kul att det verkar gå bra för er nu! :-) Bra jobbat. (Fast jag hade aldrig kunnat gissa att nån haft problem med den hästen, trodde nästan du berättade om en annan häst. Jag minns honom som så mysig att pyssla med, och han var härlig att rida. Han hoppade ju som en gud, i alla fall. :-D jag själv är rätt kass i hoppningen, men Al "hjälpte" mig runt hela banor på lektionerna. Än idag ligger han ganska högt på min topplista på hästar jag hoppat. ♥ Rider dock inte på fältis idag, flyttade innan Alle såldes. Jättekul att ni trivs ihop, han ser super-fin ut på bilderna. :-) Lycka till i framtiden.

Svar: Kul att du hittade hit, ja det är många som ridit denna hästen men aldrig fått se honom på riktigt. Al började slänga av eleverna på ridskolan, så det var därför han såldes. Hoppning älskar han och är verkligen grym på! Men vi har behövt jobba otroligt mycket innan vi ens kunde börja fundera på hoppningen, eftersom han var rädd för allt, ville slänga av mig och inte kunde vara utan hästkompisar i början. Nu är han som vilken häst som helst, förutom att han tröttnat helt på att bli riden på ridbanan. Så han är numera skogsmulle, vilket han älskar =)
tlol.blogg.se

2013-09-01 @ 04:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0