Nytt objektiv ! !

Det tar emot att skriva här, vet inte varför det bara känns så... Förr var det så kul att blogga, nu tar det emot. Jag hoppas dock att uppdateringen blir bättre nu, eftersom jag har köpt ett nytt objektiv! Det blev ett Sigma 70-200mm f/2.8 och jag är super nöjd =)

Jag måste verkligen ta mig i kragen och fixa med både hemsidan och bloggen, för nu vill jag satsa mer på fotograferingen. Bjuder på några bilder som jag tagit med objektivet, håller fortfarande på och lära mig det så ha lite överseende med det ;)
Det snygga ekipaget på de två sista bilderna är Linda Andersson och Brian!

 

Kommentarer
Postat av: Linda Andersson

Så himla fina bilder <3

2013-08-16 @ 21:27:07
URL: http://mylifeandbrian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0