Dag 10, 10 saker du inte visste om mig

1. Jag har ofta huvudvärk. Varför vet jag inte, men jag har huvudvärk nästan en gång om dagen och får även migrän ca en gång i månaden. Om jag inte har haft huvudvärk på en vecka så börjar man nästan tro att något är fel, haha.
 
2. Varje gång Hööks kommer med en ny katalog måste jag ha en på övervåningen och en på nedervåningen, för jag kollar alltid i den när jag har tråkigt. Kollar igenom den i stort sett varje kväll innan jag ska sova ;)
 
3. Jag har överrörliga leder, vilket betyder att min käke "knäpper" varje gång jag tuggar eller gapar för stort. Mina fingrar, handleder och fötter knäpper det också i dessutom.
 
5. Jag har alltid haft en stor kärlek till fuxar med bläs och vita ben, så när Nado föddes så fick jag min drömhäst ♥ (Även om han nu inte är min)
 
6. Jag är tokig i Eric Saade. Finns inte mycket mer att säga än att jag har alla hans skivor, dessutom så är de flesta specialbeställda så de är signerade. Galen i honom? Nej tror ni ;)
 
7. Min favorit ras på hästar är faktiskt Welsh Cob, och i framtiden så kommer jag absolut ha minst en sådan!
 
8. Jag har ingen bästa vän förutom mina djur, iställer har jag många nära vänner ♥
 
9. Jag är ingen tävlingsmänniska. Visst kan jag tagga till vid omhoppning, men jag tycker det är roligare att utbilda hästar än att tävla.
 
10. Jag hatar läsk, det är sött och inte direkt törstsläckande. Fick ett beroende av cola för inte alls länge sedan, vilket är konstigt då jag avskyr det mest av allt. RedBull däremot älskar jag, men nu har jag slutat med läsk och godis helt.
 
Roliga sanningar va? Undrar ni över något så är det bara att fråga, är sämst på att komma på sanningar om mig själv =)
 
Min drömhäst
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0