Dag 9, Någon du skulle vela byta liv med för en dag, och varför?

Egentligen är jag ganska nöjd med mitt liv, men självklart skulle man vilja prova på att vara med en kändis.
 
Om jag skulle vilja byta liv med någon så måste det vara en hästskötare i antingen ett hoppstall eller hos en galopptränare. Skulle det vara ett hoppstall så blir det hos Malin Baryard, så man få titta och klappa på snyggingen Tornesch (Nados pappa) ;)
 
I ett galoppstall spelar det inte så stor roll, men gärna hos Tommy Gustafsson eftersom vi har haft våra fullblod hos honom när de varit i träning. Fullblod är helt underbara hästar, och jag hoppas att jag hittar på något i framtiden så jag kan få jobba med dessa underbara hästar.
 
Tornesch och Malin!

Fullblod i ledvolten innan start!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0