Fredag…

Usch, fy och blä... Fredag och jag är förkyld, underbart va? Eller inte...

Bloggningen har jag helt lagt åt sidan nu när jag varit sjuk, eftersom det inte finns något att skriva om och dessutom så är det ansträngande för ögonen att sitta vid datorn (dålig ursäkt för att jag inte orkat med andra ord). Så jag ligger mest och sover, haha. Idag känner jag mig lite bättre, så jag ska försöka sitta och fixa lite vid datorn. Eftersom jag fortfarande är för sjuk för att träna med hästarna... Buhu.

Känns som att det här blev ett ganska meningslöst inlägg, men nu vet ni att jag fortfarande lever i alla fall. Ha det bäst och håll er friska, så ska jag också försöka göra det =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0