Måndag

Dagen blev inte riktigt som planerat, hade planerat ett ridpass på Twister men så blev det inte...

Tog ut Twister i stallgången och började borsta henne, och upptäckte att båda framskorna var borta. Visst, det är dags att sko henne och ponnyerna igen, men det är ju så typiskt. Blir ju dessutom omöjligt att hitta skorna igen, så de kommer väl fram i vår eller något.

Så idag blev det ingen ridning alls. Tråkigt väder har det varit också, så jag har suttit och knåpat på en design åt en kompis.

Något riktigt roligt var att det kom ett brev från Mc Donalds idag! Haha, nu i efterhand skrattar jag åt det. Men i alla fall så för nån vecka sedan köpte syrran hem mat från donken, och när hon kom hem så fattades det dippsåser till min Chicken bits meny (ja jag säger bits istället för nuggets). Jag blev minst sagt irriterad och arg, så jag skrev ihop ett mindre trevligt mail och skickade till dem. Förra veckan ringde de och bad så hemskt mycket om ursäkt, och idag kom fyra kuponger där jag får fyra menyer gratis! Så jag säger bara det, det lönar sig att klaga ;)

Nu ska jag gå och lägga mig, ni får ha det super!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0