Dag 3, Det här behöver jag träna mer på

Oj den här listan blir lång! Man kan aldrig bli full lärd, så jag skulle vilja säga att jag behöver träna på allt. Men det jag behöver träna mest på är:
 
Min blick! Har en tendens till att titta ner på hästen istället för rakt fram, i hoppningen däremot är blicken ganska bra. Men annars, usch och fy!
 
Min sits! Rak rygg och inte framåtlutad och ihopkrupen... I galoppen visst, att stå i lätt sits och framåtlutad men när jag rider lätt i traven. Nej usch, min sits måste verkligen bli bättre.
 
Och såklart hälarna ner och tummen upp! Även ihop med händerna och höja de lite, skänklarna sitll osv. Känns som att jag är världens nybörjare som behöver träna på dessa saker, men ja... Det här behöver jag träna på i alla fall, och säkert en hel del till också =)
 
 

Kommentarer
Postat av: Evelinn Bladström

Fin header du har :)

2013-01-22 @ 11:00:31
URL: http://evelinnbladstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0