Fin väder!

I morse när jag vaknade var det riktigt kallt ute, kände mig även febrig och förkyld så jag ställde in morgonensplaner.
 
Senare på förmiddagen kändes det bättre, så jag tog en ridtur på T. Så nu sitter jag här med huvudvärk, inte så smart kanske... Tror det är en förkylning som är på G, men det hoppas jag verkligen inte.
 
Nu ska jag gå och lägga mig i alla fall, men först så bjuder jag på en film på min och Al´s tid tillsammans. Vi firade tre år i måndags och filmen skulle såklart ha kommit upp redan då, men såklart så dog internet för mig så ni får den nu istället =)

Ha det bäst, och godnatt!
 

Kolla i HD!
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Mysig film! :)

2013-01-27 @ 13:21:00
URL: http://jumpinghaflinger.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0