Fixat och trixat med en annan "blogg" !

Har inte haft tid till den här bloggen idag, har nämligen ordnat i ordning marsvinens blogg (eller hemsida...)!

Idag har jag i alla fall trådat lite hage. Sjukt jobbigt eftersom jag fick pulsa i snön, blev dock inte klar eftersom tråden tog slut och jag hade ingenting jag kunde knipsa av den nya med. Men jag får fortsätta i morgon, eller vänta i morgon ska vi ju ut på äventyr! Riktigt spännande ;) Haha, nej men vi får se vad som händer, det blir en utflykt i alla fall och det är alltid kul.
 
Nu ska jag gå ner och mysa med familjen, mormor är också här! Ha det bäst <3
(Klicka på bilden för att komma till marsvinens sida)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0