Gott nytt år då!

Gårdagen spenderades här hemma med släkten och Danne, riktigt trevligt!
 
Jag tycker att 2012 har varit helt okej, trots att två väldigt nära har lämnat oss med stor sorg så har det ändå funnits ljusglimtar. Jag tänker dock inte sitta och skriva så mycket om det gångna året, utan jag blickar framåt!
 
Nu är dessutom ponnyåren slut för min del, och visst svider det lite i hjärtat, men jag tänker ändå inte lämna ponnykategorin. Jag har verkligen kunnat utnyttja det här året bättre, men motivationen har varit borta och nu satsar jag och Al mer på dressyren. Vi kommer nog att starta några tävlingar framöver också, men som storhäst. Hoppningen tror jag inte blir några problem, och dressyren ska vi träna på mer. Jag säger inte att vi har stor chans att ta placeringar osv, men jag säger inte heller att vi inte har det =)
 
Vill dessutom hitta någon duktig och satsande ponnyryttare som kan tävla honom lite, jag själv har ju lagt den mesta delen av tiden på att överhuvudtaget kunna rida honom här hemma. Så det skulle vara kul om man kunde hitta någon, för Al har ju verkligen inga problem med höjden om man säger så ;)
 
Något speciellt som har hänt i år är ju såklart hundarna! Jag hade en underbar praktikplats som gav mig två helt fantastiska hundar. En valp på 8 veckor och en på 10 månader, vilket jag aldrig trodde skulle bli sant! Nu har båda två vuxit och förändrats otroligt mycket i både kroppen och mentalt. De är världens bästa, precis som mina andra djur =')
 
Hoppas verkligen på att 2013 ska bli ett super bra år, ha det bäst!
 
 

Kommentarer
Postat av: Al Pacinos uppfödare

Hej Linda. Fantastiskt fina hundbilder - Dogs in snow. Undrar om jag kan få sälja dom uppförstorade som återförsäljare. Kan du retuchera bort kopplen som hänger - flera av bilderna är otroligt proffsiga och vackra. Så om du är intresserad av att sälja dom genom mig så gör jag det gärna. I så fall trycker jag upp dom på canvas och säljer dom som inredningstavlor. Du kan ju göra det själv också förståss men om du vill ha en återförsäljare så är jag pigg på det.

2013-01-10 @ 00:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0