Ridit T !

Idag red jag ut på Twister ensam för första gånger. Det gick jätte bra, förutom att hon var ganska fjantig stund tals. Men då skänklade jag bara på lite så fortsatte hon att gå =)

På hemvägen blev hon pigg och trippade nästan hela vägen hem, haha roliga häst!

Red bara ut en liten sväng, sedan avslutade jag lite i hagen här hemma. När jag skulle börja trava smackade jag på henne och då fattade hon galopp, så hon var verkligen taggad idag ;) Jobbade henne mycket i traven och provade även galopp åt båda hållen, funkade jätte bra när jag väl tryckte åt henne ordentligt.

Är jätte nöjd med Twister idag, precis som alla andra gånger jag ridit henne. Hon är helt otrolig, går liksom inte att beskriva men hon är helt underbar =)

Nu ska jag försöka fixa internet till datan, så vi får se om det kommer upp något bild-inlägg senare. Ha det bra! // Linda från mobilen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0