Soligt men kallt!

Blev inget inlägg igår eftersom hästarna vilade, och dessutom så kom Amanda och Danny hit så det finns lite nya hundbilder som jag ska bjuda på sen =)

Igår var det toppen väder och ca -12, idag är det också toppen väder men är -20 ! Riktigt kallt... Planen är i alla fall att rida T i hagen, och kanske blir det lite foton också. Idag tänkte jag prova galoppera (har inte gjort det än eftersom hon är under igångsättning), haha vi får väl se hur det går. Hon var ganska crazy igår när vi tog in dem, så man vet ju aldrig ;)

Sen har jag lite annat jag ska göra efter det, men jag ska försöka hinna med ponnyerna också. Al skulle verkligen behöva ett ordentligt arbetspass, men idag är nog inte rätt dag för det. Blir inga hårda pass idag för dem, med tanke på kylan.

Ha det bäst, så hörs vi =) // Linda från mobilen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0