Torsdag & fredag

Haha, vilket bra flyt jag har på bloggandet! Eller? ;)

Igår (torsdag) kom bästaste Sanna hit och umgicks lite med mig, och sedan på kvällen åkte vi in till Gävle med henne pappa och syrra för att kolla på bio. Min syrra hängde också med, vi kollade på The Hobbit (som jag och syrran såg veckan innan, haha)

Sedan sov Sanna här, och idag har vi varit ute i skogen med hundarna. Stannade vid ett vindskydd och grillade korv, dock så vela det inte brinna riktigt men det gick hyfsat i alla fall ;) Det var jag, Sanna, min syrra, Tigris, Fenja och såklart Lassie som var med i skogen.

Sedan blev det en sväng till mormor och fika, en perfekt dag med andra ord! Sanna har precis åkt hem, och nu ska jag sova så jag orkar upp i morgon.

Bjuder på en bild från idag, ha det bäst =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0