Gårdagen

Har verkligen ingen aning om vad jag ska skriva här, känns som att det blir tråkigt i längden att läsa vad jag gör om dagarna eftersom det inte är nå speciellt alls... I och för sig så har jag inte bloggen för läsares skull, utan för min egen. För att jag ska ha någonstans att skriva precis vad jag vill, och jag känner själv att det är tråkigt att skriva om mon vardag...

Igår hände det inget speciellt heller. Eller jo, på kvällen men innan det var det ganska dött. Mockade ur boxarna åt ponnyerna och bytte spån, fixade med marsvinens hemsida och njöt av solen. Hovis kommer förhoppningsvis nästa vecka, så då får jag tre hästar att rida igen! Dock så överlåter jag Kompis till Frida och Sanna, eftersom jag inte hinner med honom riktigt.

Igår kväll kom Sanna hit, och vi tjocknade i oss pizza och godis tillsammans med min syrra. Var längesen jag åt så mycket onyttigt på samma gång, eftersom jag slutat äta godis förutom vid speciella tillfällen. Visst, jag åt ett par godisbitar när vi var i Ullared, men sen dess så har jag inte ätit och innan det vet jag inte när jag åt sist. Så igår till finalen av melodifestivalen så myste vi till rejält med som sagt pizza, tog även fram chokladfontänen och lite frukt och bär. Super mysigt!

Nu ska jag sluta skriva, så får vi se vad nästa inlägg handlar om. Glöm inte att klicka på skylten här på sidan som det står "Marsvin" på, och kika in och kolla på mina små sötnosar =)

Ha det bäst, så får ni lite bilder från gårdagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0